Our motorbike

Barevné kombinace modelu Honda PCX 2015
Technické informace
MotorČtyřdobý kapalinou chlazený jednoválec SOHC
Zdvihový objem125 ccm
Kompresní poměr11.0 : 1
Max. výkon8,6kW (8500 ot. za min)
Max. kroutící moment12Nm (6000 ot. za min)
Startérelektrický
Převodovkabez řazení - knínový řemen
Rozměry (D x ? x V)1930 x 740 x 1100 mm
Rozvor1315 mm
Výška sedla760 mm
Světla výška130 mm
Objem nádrže8 l
Pneumatiky - přední90/90 14M/C 46P
Pneumatiky - zadní100/90 14M/C 57P
Odpružení - přední31mm teleskopická vidlice
Odpružení - zadníkyvná vidlice s dvěma tlumiči
Brzdy - přední220mm kotoučová
Brzdy - zadní130mm bubnová
Provozní hmotnost128 kg
Maximální rychlost92 km/h
Cena69 900Kč



  • Tento článek by měl přiblížit nový model Honda PCX 125, jak jej vidím já, jaké na něm jsou přednosti a nedostatky. Tak zaprve jsem motocykl chtěl pouze nový. Je zakoupený u autorizovaného prodejce Honda v Liberci. Cena nového modelu byla za 67 900,- Kč. Cena povinného ručení pro přítelkyni, která nikdy neměla pojištený žádný stroj je okolo 1300,-/rok, což je příjemná cena. Pojištění je sjednáno u smluvní společnosti Kooperativa.
  • Nový model pro mě má největší přednosti ve svém designu, který vypadá elegantně. Celkový dojem z motocyklu je na mě takový, vypadá to jako velká motorka, občas i slušní řidiči uhýbají na stranu, když mě vidí že jedu. Vzhledově z přední strany podle mě opticky širší než předešlý model.
  • Nemohu zmínit LEDkové osvětlení, působí velmi moderním dojmem. Skútr vypadá draze.
  • Zvětšená palivová nádrž, která u předchozího modelu činila 5,9l a nyní 8,1l. V prospektech a příručkách se udává maximální dojezdová vzdálenost až 375 km. Mě se podařilo na jednu nádrž najet 368 km ve dvou, 40% ve městě, 50% mimo a 10% rychlostní silnice. Což se mi jeví jako opravdu skvělé.
  • Přihrádka velká
  • Nabíjení
  • Mezi nevýhody a nedostatky bych chtěl zařadit velikost a výšku molitanu na zadním sedadle pro spolujezdce. Měl jsem možnost se projet jako spolujezdec v moto kalhotech po okresních silnicích a není to nic příjemného cítit každou menší nerovnost.
  • Druhá, pro mě podstatná nevýhoda je ta, že pokud chci nabíjet telefon za jízdy, není možné zavřít přihrádku právě díky kabelu, který mi vede do telefonu. Pokud telefon není ponořen v přihrádce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za Váš komentář.
Thank you for comment.