Barevné kombinace modelu Honda PCX 2015 |
Technické informace
Motor | Čtyřdobý kapalinou chlazený jednoválec SOHC |
---|---|
Zdvihový objem | 125 ccm |
Kompresní poměr | 11.0 : 1 |
Max. výkon | 8,6kW (8500 ot. za min) |
Max. kroutící moment | 12Nm (6000 ot. za min) |
Startér | elektrický |
Převodovka | bez řazení - knínový řemen |
Rozměry (D x ? x V) | 1930 x 740 x 1100 mm |
Rozvor | 1315 mm |
Výška sedla | 760 mm |
Světla výška | 130 mm |
Objem nádrže | 8 l |
Pneumatiky - přední | 90/90 14M/C 46P |
Pneumatiky - zadní | 100/90 14M/C 57P |
Odpružení - přední | 31mm teleskopická vidlice |
Odpružení - zadní | kyvná vidlice s dvěma tlumiči |
Brzdy - přední | 220mm kotoučová |
Brzdy - zadní | 130mm bubnová |
Provozní hmotnost | 128 kg |
Maximální rychlost | 92 km/h |
Cena | 69 900Kč |
- Tento článek by měl přiblížit nový model Honda PCX 125, jak jej vidím já, jaké na něm jsou přednosti a nedostatky. Tak zaprve jsem motocykl chtěl pouze nový. Je zakoupený u autorizovaného prodejce Honda v Liberci. Cena nového modelu byla za 67 900,- Kč. Cena povinného ručení pro přítelkyni, která nikdy neměla pojištený žádný stroj je okolo 1300,-/rok, což je příjemná cena. Pojištění je sjednáno u smluvní společnosti Kooperativa.
- Nový model pro mě má největší přednosti ve svém designu, který vypadá elegantně. Celkový dojem z motocyklu je na mě takový, vypadá to jako velká motorka, občas i slušní řidiči uhýbají na stranu, když mě vidí že jedu. Vzhledově z přední strany podle mě opticky širší než předešlý model.
- Nemohu zmínit LEDkové osvětlení, působí velmi moderním dojmem. Skútr vypadá draze.
- Zvětšená palivová nádrž, která u předchozího modelu činila 5,9l a nyní 8,1l. V prospektech a příručkách se udává maximální dojezdová vzdálenost až 375 km. Mě se podařilo na jednu nádrž najet 368 km ve dvou, 40% ve městě, 50% mimo a 10% rychlostní silnice. Což se mi jeví jako opravdu skvělé.
- Přihrádka velká
- Nabíjení
- Mezi nevýhody a nedostatky bych chtěl zařadit velikost a výšku molitanu na zadním sedadle pro spolujezdce. Měl jsem možnost se projet jako spolujezdec v moto kalhotech po okresních silnicích a není to nic příjemného cítit každou menší nerovnost.
- Druhá, pro mě podstatná nevýhoda je ta, že pokud chci nabíjet telefon za jízdy, není možné zavřít přihrádku právě díky kabelu, který mi vede do telefonu. Pokud telefon není ponořen v přihrádce.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkujeme za Váš komentář.
Thank you for comment.